Brug de 10 kort til at udfordre din evne til at være en effektiv online sælger.
For det er jo det, det handler om.
At sælge er, at være god til at kommunikere til den beslutningsproces der foregår i din brugers hoved.
Du skal engagere, motivere og få brugeren til at interagere. Det kræver digital empati og det kræver at forstå hvad et salg er.
Derfor disse 10 optimeringskort til at ruske lidt op i hvordan du plejer at gøre.
Kortene er baseret på mange års erfaring med workshops, kundemøder, præsentationer, optimeringsprojekter, brugertest – samt ikke mindst den store volumen af litteratur der findes indenfor konverteringsoptimering, online salg, adfærdsdesign, User Experience, Usability osv.
Kogt ned til de 10 ting Ole Gregersen altid siger, når han taler om optimering.
Her i suppe-terning-form til dig.
Vi står naturligvis supergerne til rådighed for brandtaler, inspirationsoplæg og ikke mindst workshopforløb, baseret på disse kort. Det er jo hele ideen med dem, så vi lover at vi har noget på hjerte og kan udfordre måden i tænker på
Analyse
Ekspertgennemgang
Brugertest / kundeinterview
Adfærdsdata
Design & Test
A/B Split-test
UX design
Planlægning og prioritering
CRO Program
Optimeringsproces
Split-test program
Undervisning og sparring
Optuner 2023