fbpx

10 råd der hjælper dig til at øge dit online salg

Optuners optimeringskort. Til dialog og optimering.

Brug de 10 kort til at udfordre din evne til at være en effektiv online sælger.
For det er jo det, det handler om.

At sælge er, at være god til at kommunikere til den beslutningsproces der foregår i din brugers hoved.

Du skal engagere, motivere og få brugeren til at interagere. Det kræver digital empati og det kræver at forstå hvad et salg er.

Derfor disse 10 optimeringskort til at ruske lidt op i hvordan du plejer at gøre.

Se 1-minuts video om hvert kort

 10 praktiske råd fra specialisten

Kortene er baseret på mange års erfaring med workshops, kundemøder, præsentationer, optimeringsprojekter, brugertest  – samt ikke mindst den store volumen af litteratur der findes indenfor konverteringsoptimering, online salg, adfærdsdesign, User Experience, Usability osv. 

Kogt ned til de 10 ting Ole Gregersen altid siger, når han taler om optimering. 

Her i suppe-terning-form til dig.

Her er overskrifterne på de 10 kort

 

Sådan bruger du kortene (eksempel)

  • Vælg en side på dit website. Tag et kort og læs det. Brug kortet til at udfordre det du ser.
  • Endnu bedre: Tag de mennesker omkring dig, der har bygget siden.
    Diskutér sidens evne til at gøre det der står på kortet.
  • Saml kollager i mindre grupper og bed dem diskutere et kort ud fra en side eller en kunderejse. 

 

Workshops og foredrag

Vi står naturligvis supergerne til rådighed for brandtaler, inspirationsoplæg og ikke mindst workshopforløb, baseret på disse kort. Det er jo hele ideen med dem, så vi lover at vi har noget på hjerte og kan udfordre måden i tænker på