fbpx

Find fejl, friktion og frustration hos dine brugere

Den hurtige og effektive vej til flere salg online

Video: Forstå brugertestens muligheder på under 2 minutter

Sådan bliver dit website bedre til at sælge.

Vi finder dine brugeres problemer når de skal købe dit produkt. Du får en prioriteret rapport, så du med det sammen kan forbedre websitet.

Se med egne øjne, hvor dit website forhindrer potentielle kunder i at gennemføre deres køb.

Brugertest er en hurtig og effektiv måde til at optimere antallet af konverteringer.

Tilbud på brugertest lige nu

Bestil nu på 28 30 55 89 eller brugertest@optuner.dk

Eksempel på tænke højt brugertest

Optuner kan teste dit website med brugere fra vores panel med over 500 helt almindelige danskere – eller tilbyde præcis rekruttering af testdeltagere.

Vi sætter dem til at løse relevante opgaver,
mens de tænker højt og optager skærm og stemme.

Vores optimeringsrapport giver dig en prioriteret liste af de problemer brugerne oplever med dit produkt, dokumenteret med video-optagelser, skærmbilleder og udsagn fra brugerne.

Foto af Ole Gregersen

Ole Gregersen
Specialist i konverteringsoptimering – CRO

 

+45 28 30 55 89

ole@optuner.dk

Linkedin: linkedin.com/in/olegregersenole/

Brugervenlighedstest og meget mere

Optuner hjælper dig med at skabe langt mere effektive websites. Det sker igennem konverteringsoptimering, UX design og Usability.

Du kan få gennemført aktiviteter som bruger test (tænke højt test / usability test), brugerworkshops, undervisning, dataindsamling, interview, web analytics, ekspertevalueringer, split-test mv.

Gør brugertest til en del af den digitale strategi. Hvor brugerdata løbende omsættes til prioriterede og kvalificerede ændringer i det digitale produkt.

Du kan læse mere om performancedrevet optimering her på websitet, hvor du fx kan se Optuner optimeringsproces og optimeringsprogram. Du kan også finde masser af inspiration, fx foredrag, blogindlæg, webinar og meget andet som Ole Gregersen har deltaget i. Og endeligt kan du følge Ole på LinkedIn.