Find websitets uforløste potentiale, forstå dine kunder og skab varig vækst. Med andre ord: Få mere ud af dit marketingbudget.
Udnyt data fra de besøgende, til at skabe et effektivt website, hvor løsninger ikke er tilfældige, men baseret på systematisk analyse og test.
Optuner gør arbejdet, du høster erfaringen og øger salget.
Det handler om at gå bort fra gætværk og antagelser om hvad der virker på websitet.
Det handler om at udnytte de mange data der indsamles hver dag og omsætte dem til bedre og mere effektive salgsbudskaber.
Det handler om at være en lærende organisation, hvor forbedringer hele tiden er baseret på tidligere testresultater.
Konverteringsoptimering som retainer følger en månedlig cyklus. Sådan at der som minimum afvikles 12 split-test årligt.
Den første uge bruges til analyse af data og udvikling af testhypoteser. I dialog med dig udvælges månedens split-test, der så kører de følgende 3 uger.
Inden næste runde starter, foretager vi en analyse af resultaterne, som vi præsenterer for dig.
Optuner er eksperter i at identificere og prioritere potentialer for on-site vækst, gennem analyse af de dataspor brugerne efterlader. Du kan udnytte vores erfaring fra de 100-vis af brugertest, ekspert-evalueringer og split-test vi har gennemført siden 2012.
Vi har en systematisk proces fokuseret på at øge konverteringsraten, hvor metoder og processer nøjes udvælges fra projekt til projekt.
Optuners optimeringsproces er udviklet af Ole Gregersen, der er specialist i konverteringsoptimering og UX. Han har bl.a. 6 års erfaring som underviser i Usability på IT-Universitetet, er grundlægger af Conversionboost konferencen og har været taler på fx. Ehandelsdagen, Konverteringsdagen, DM19, mv. Du kan finde hans LinkedIn profil her.
Du kan altid kontakte:
Linkedin: linkedin.com/in/olegregersenole/
Først lidt tekst til søgemaskineoptimeringen:
Optuner laver konverteringsoptimering, så vi hjælper altså dig med at konverteringsoptimere din konverteringsrate. Det sker igennem grundig analyse, splittest og optimeret design. Ofte kan vi identificere potentialer igennem en ekspertevaluering.
Du kan også gå den mere personlige vej og opsøge Ole Gregersen på LinkedIn.
Analyse
Ekspertgennemgang
Brugertest / kundeinterview
Adfærdsdata
Design & Test
A/B Split-test
UX design
Planlægning og prioritering
CRO Program
Optimeringsproces
Split-test program
Undervisning og sparring
Optuner 2023