Start en optimeringsproces baseret på brugerdata og test
Få tunet dit website så det sælger bedre og forstå hvad der virker, baseret på løbende A/B split-test.

Find websitets uforløste potentiale, forstå dine kunder og skab varig vækst. Med andre ord: Få mere ud af dit marketingbudget.
Udnyt data fra de besøgende, til at skabe et effektivt website, hvor løsninger ikke er tilfældige, men baseret på systematisk analyse og test.
Optuner gør arbejdet, du høster erfaringen og øger salget.
- · Forstå hvad der faktisk virker
- · Få skærpet kommunikation og salgsbudskaber
- · Datadrevet optimering
- · Test baseret på analyse og brugerdata
- · Månedlige analyse og split-test
Det vi kan gøre for dig

Virksomheder der vælger Optuner
Gode argumenter er der rigeligt af
Datadrevet optimering
Det handler om at gå bort fra gætværk og antagelser om hvad der virker på websitet.
Det handler om at udnytte de mange data der indsamles hver dag og omsætte dem til bedre og mere effektive salgsbudskaber.
Det handler om at være en lærende organisation, hvor forbedringer hele tiden er baseret på tidligere testresultater.
Fasthold læring fra test til test
Konverteringsoptimering som retainer følger en månedlig cyklus. Sådan at der som minimum afvikles 12 split-test årligt.
Den første uge bruges til analyse af data og udvikling af testhypoteser. I dialog med dig udvælges månedens split-test, der så kører de følgende 3 uger.
Inden næste runde starter, foretager vi en analyse af resultaterne, som vi præsenterer for dig.
Framework til succes

Optuner er eksperter i at identificere og prioritere potentialer for on-site vækst, gennem analyse af de dataspor brugerne efterlader. Du kan udnytte vores erfaring fra de 100-vis af brugertest, ekspert-evalueringer og split-test vi har gennemført siden 2012.
Vi har en systematisk proces fokuseret på at øge konverteringsraten, hvor metoder og processer nøjes udvælges fra projekt til projekt.

Specialister i konverteringsoptimering og UX
Optuners optimeringsproces er udviklet af Ole Gregersen, der er specialist i konverteringsoptimering og UX. Han har bl.a. 6 års erfaring som underviser i Usability på IT-Universitetet, er grundlægger af Conversionboost konferencen og har været taler på fx. Ehandelsdagen, Konverteringsdagen, DM19, mv. Du kan finde hans LinkedIn profil her.

Du kan altid kontakte:
Ole Gregersen
Specialist i konverteringsoptimering – CRO
+45 28 30 55 89
Linkedin: linkedin.com/in/olegregersenole/
Mere inspiration
Først lidt tekst til søgemaskineoptimeringen:
Optuner laver konverteringsoptimering, så vi hjælper altså dig med at konverteringsoptimere din konverteringsrate. Det sker igennem grundig analyse, splittest og optimeret design. Ofte kan vi identificere potentialer igennem en ekspertevaluering.
Du kan også gå den mere personlige vej og opsøge Ole Gregersen på LinkedIn eller Facebook.
Giv os et kald og hør hvad vi foreslår, at du gør.
Vi laver også brugertest, søger at dele viden og inspiration og deltager i masser af konferencer, webinarer og arrangerer konferencen Conversionboost.dk.