Få ekspert-sparring til at øge salget på jeres website

Book en virksomhedsworkhop til jeres team

Heldags workshop i din virksomhed, hvor I sammen med vores ekspert, får analyseret, prioritere, foreslået værdifulde ændringer på jeres website. En dag hvor I både får konkrete forslag til forbedringer og lærer metoder til at forsætte arbejdet med optimering selv.

Tag direkte kontakt til underviser Ole Gregersen, ring på 28 30 55 89

 

Optuners enkle optimeringsproces

En dag der booster virksomhedens optimeringsarbejde:

 

  • Praktisk erfaring med metoder og værktøjer igennem øvelser på dagen.
  • Gode råd og masser af sparring, så I selv lærer at arbejde med metoderne.
  • Forstå metoderne: Ekspertgennemgang, brugertest og split-test.
  • Tjeklister til hver metode, så I kan forsætte arbejdet næste dag.
  • Underviser der har analyseret jeres website på forhånd og giver konkrete forslag.

 

 

 

Vælg de rette metoder til jeres optimeringsproces

  • Google analytics, data og analyse
  • ”Buyer Legends” kundepersona
  • Click og session-recording med Hotjar m.fl.
  • Ekspert review (usability og webpsykologi)
  • Brugertest
  • A/B- splittest med Visual Website Optimizer

 

Typiske fokusområder

I styrer fokus, vi bidrager med erfaring og metode

1) Fokus: Hvor skal du optimere?
Vi gennemgår hvordan du kan udvælge og prioritere optimeringsprojekter, baseret på den viden du har i virksomheden omkring websitets performance og besøgende.

2) Foranalyse: Kend din kunde
Bliv introduceret til kundepersona (Buyer Legend), som kan bruges til både at udfordre det eksisterende og til at foreslå relevante ændringer.

3) Analyse: Indsaml data om brugernes handlinger
Vi ser på Google Analytics og andre værktøjer til at indsamle brugernes handlinger, fx click-analyse, session replay og heatmaps. Du lærer at sætte værktøjerne op og kan på dagen begynde din dataindsamling. Du får eksempler på indsamlede data, hvordan de kan analyseres og omsættes til relevante forandringer til dit website.

4) Evaluering: Lav en ekspertgennemgang
Lær hvordan du selv kan gennemgå og evaluere dit eget website. Både udfra klassiske usability-principper og fra de nyeste psykologiske muligheder indenfor adfærdsdesign.

5) Evaluering: Lav din egen brugertest
Lær hvordan du laver en effektiv brugertest og få gennemført din første allerede på workshoppen.

6) Test: Lav en A/B Splittest
Vi gennemgår hvordan du forbereder, opsætter og analyserer en split-test. På dagen sætter du en split-test op og får eksempler på hvordan resultaterne kan analyseres.

Tilmeld jeres virksomhed her

 

Erfaren underviser: Ole Gregersen

Workshoppen ledes af Ole Gregersen, Optuners specialist i optimering og usability. Ole har blandt andet en baggrund som underviser på IT-Universitetet, hvor han underviste kandidat-studerende i usability over 6 år. Dertil er han grundlægger af konferencerne Conversionboost og Service Design Ignition, forfatter til bogen “Usability” og en efterspurgt konsulent indenfor brugerinddragelse og konverteringsoptimering.

 

Pris for ekspertworkshop i konverteringsoptimering (op til 12 deltagere):

14.995,- (+moms)

 

Tilmelding

Udfyld herunder, så kontakter vi jer hurtigst muligt


Felter med stjerne * bedes udfyldt.








 

Optuner laver alle former for undervisning, workshops, præsentationer og foredrag om konverteringsoptimering og usability. Senest har vi lavet undervisning for blandt andre: Billetlugen, DanaWeb, Solid Media Group og kurset Customer Insight på KEA.

Danaweb logo“Teamet var meget begejstrede, og der er ingen tvivl om vi har fået nogle konkrete værktøjer – og ikke mindst feedback på noget af vores arbejde, som vi kan arbejde videre med.”

– Tanja H. Krogstrup, Afdelingsleder DanaWeb