fbpx

Senior CRO specialist: Ole Gregersen

Ole Gregersen har arbejdet med konverteringsoptimering og usability siden 2007.

  • Ole har arbejdet med alle de største dansk brands de seneste 15 år.
  • Han har lavet 1000vis af brugertest og kundeinterviews gennem årene.
  • Desuden har han undervist på IT-Universitetet i 6 år, hvortil han skrev en fagbog om usability.
  • Grundlægger af konferencen Conversionboost, der har kørt i over 10 år.
  • Producerer podcasten CRO og kaffe, den eneste danske podcast om konverteringsoptimering.
  • Følg Ole for mere inspiration og erfaring om #konverteringsoptimeringLinkedIn.

"Konverteringsoptimering er en proces, en måde at tænke og arbejde på."

Optuner, 11 år med at løse opgaver for

Gyldendal · Røde Kors · Solar · Lomax · JFM · Lyreco · Bonnier · KEA · IT-Universitetet · Københavns Universitet · Retnemt (LMK Group) · DM · Lindhardt og Ringhof · Rito · Kids World · Dansk Socialrådgiverforening · Købstædernes Forsikring · Andel · Clever Choice ·  Obsidian Digital · DCB · Brand Movers · NutraQ · Dinero · Weply · Zebra og mange flere

Conversionboost

Ole er arrangør af den årlige konference Conversionboost, der nu i 10 år har præsenteret kapaciteter på området til Danmark 

I samarbejde med DI Handel afholdes konferencen igen i Industriens Hus i København. Find din billet på Conversionboost.dk

CRO & Kaffe

Så er Ole også vært på podcasten CRO & Kaffe, hvor han nørder konverteringsoptimering med forskellige gæster.

Podcasten er produceret 100% af Ole . 

+45 28 30 55 89 · kontakt@optuner.dk